تحولات لبنان و فلسطین

قدس آنلاین- تبریز: جانشین فرماندهی سپاه عاشورا گفت: نباید ظواهر دنیوی فریبمان دهد، و اگر بخواهیم انقلاب و نظام پابرجا بماند باید در زندگیمان مانند شهدا و رهبری باشیم.

اگر بخواهیم انقلاب پابرجا بماند باید مانند شهدا و رهبری عمل کنیم/ در مقابل تهدیدات دشمن، باید هوشمندانه عمل کرد

به گزارش قدس آنلاین- از تبریز علی قادری در یادواره شهدای سرداران بناب و شهدای شورگل و قیماسخان، در جمع مردم بناب با بیان اینکه شهدا عزیزترین سرمایه‌هایشان را محضر خداوند تبارک و تعالی تقدیم نمودند تا امروز ما در آسایش و امنیت و راحتی زندگی کنیم.

وی افزود: شهدا راهشان را آگاهانه انتخاب کردند و جان خود را در راه رضای خداوند و امت الهی فدا کردند تا مردم در آسایش باشند.

قادری با بیان اینکه حضور در چنین یادواره‌هایی تجدید بیعت با شهدا است، افزود: انقلاب ما یک حرکت مردمی، انقلابی و الهی بود که توانست طاغوت و ظلم را سرنگون کند و مردم با دستان خالی لبیک‌گوی آن مرد الهی شدند.

جانشین فرماندهی سپاه عاشورا با بیان اینکه ایستادگی مردم در مقابل ظلم و طاغوت باعث شد نظام طاغوتی که نوکر استکبار جهانی بود سقوط کند، گفت: رژیم شاه نماینده آمریکا در منطقه بود که با مردم ستمگری و با دشمن خاضعانه رفتار می‌کرد.

قادری با اشاره به اینکه زمان طاغوت آزادی به معنی برهنگی بود، افزود: امروز هم تمام تلاش استکبار چه در داخل و چه در خارج این است که جلوی حضور مردم در چنین مراسم‌هایی را بگیرد.

وی در عین حال تصریح کرد: این حضور توانسته است منویات امام امت و مقام معظم رهبری را پابرجا نگه دارد.

جانشین فرماندهی سپاه عاشورا تلاش امروز دشمنان را ارتجاع مردم به دوران طاغوت و حداقل مطیع ساختن به خود دانست و گفت: وظیفه ما در مقابل اینها، ادامه دادن راه شهدا است.

قادری در بخش دیگر از سخنان خود به تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان علیه جمهوری اسلامی تا به امروز اشاره کرد و گفت: تهدیدات و تحریم‌ها به اشکال گوناگون از صدر اسلام تاکنون به قوت خود باقی است و ادامه دارد.

وی با بیان اینکه امروز باید در مقابل تهدیدات دشمن، هوشمندانه عمل کرد، افزود: هم اکنون تهدیدات سختی در سوریه حاکم است که اگر مدافعان حرم نبودند الان باید در خاک خود با این دشمن می‌جنگیدیم.

این مسئول نظامی در سپاه عاشورا افزود: شکر خدا با هزینه‌کم و با هوشیاری مقام معظم رهبری و مردم توانستیم آنها را دور کنیم.

جانشین فرماندهی سپاه عاشورا ادامه داد: اگر امروز قدرشناس مردم انقلابی نباشیم، مردم احساس خواهند کرد که خون پاک شهدا پایمال شده است.

قادری در پایان با اشاره به اینکه نباید ظواهر دنیوی فریبمان دهد، گفت: اگر بخواهیم انقلاب و نظام پابرجا بماند باید در زندگیمان مانند شهدا و رهبری باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.